torsdag 8. oktober 2009

Snåsa hotell


Dette er rommet mitt på Snåsa hotell. Enkelt og greit. Ikke noe hokus pokus med det. Navnet i seg selv forteller at dette er privateid og at det ikke tilhører noen kjede, og de hotellene pleier man å vurdere litt snillere enn de store kjedehotellene. Jeg trivdes her, må jeg si. Maten var god. Elgkarbonde og en herlig dessert som jeg ikke vet hva heter engang. Dusjen var litt spesiell, da. Den hadde et fancy blandebatteri med hver sin kran for varmtvann og kaldtvann, men det oppdaget jo ikke jeg... Jeg trodde den ene var til å skru på vannet med, mens den andre regulerte varmen. Så jeg skrudde på vannet med venstre kran, selvfølgelig. Sånn som jeg alltid gjør. Det var litt varmt, så da regulerte jeg temperaturen med høyre kran. Selvfølgelig. Og det funket fint det, helt til jeg skulle skru av vannet. Jeg skrudde venstre kran helt igjen... Og hylte av sjokk! For en oppvåkning! Jeg hadde nemlig skrudd varmtvannet helt igjen... Konklusjon: enkle hoteller er helt ok, men jeg liker ikke blandebatterier der kaldt- og varmtvann har hver sin kran! På den annen side var maten veldig god. Terningkast 3 tror jeg.

Ingen kommentarer: