tirsdag 2. februar 2010

Permtrøbbel

Da var det februar gitt. Måned nr. 2 i 2010, og det jeg sitter her og tenker på er at jeg fremdeles ikke har skaffet meg en perm. En perm for 2010. Jeg har jobbet en måned allerede, men har ikke betalt en eneste regning eller sendt ut en eneste regning fordi jeg mangler perm. Er ikke det tåpelig? Hvor skal jeg gjøre av kopiene hvis jeg ikke har perm? Derfor står tida stille hos meg fremdeles, som om 2010 ikke har begynt enda. Den har jo forsåvidt det, den første måneden har gått i en rasende fart og jeg har allerede opplevd en god del, men ikke dokumentmessig. Alt av papirarbeid står stille, og det skal jeg gjøre noe med i dag! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mus goit leat juo 3 pearpma, boađut, golut ja priváhta ja buohkain leat juo ollu báhpirat!
Ja don dat leat munnos geas lea rehketdoallooahppu. Dan dáfus lean mun dušše amatøra du bálddas...
Dál muitájin ahte ovdal 15.2. galgá mva.diehtu vuot sáddejuvvot - ja máksojuvvot... %&!")?!!!!
Buorre go čállet dien, vai mun in maŋŋon iežan báberbárgguin!
oabbá

BeritOskal sa...

Rehketdoallooahppo go.... NÁÁÁÁ.... Gal mun vissa dáiddán leat mihá eambbo amatøra go don! Muhto dál lean goit juobe pearpma ge háhkan ja beasan báberbargguid fas bargagoahtit.

Anonym sa...

Mun lean buot čohkken skábii ja skuffii.