onsdag 3. februar 2010

Ny pc

Jeg trenger en ny datamaskin! Jeg orker ikke flere akuttavkjølinger med flintstek når HP-dritten går varm! Jeg har egentlig lyst på en Thinkpad w500 40625YG, en ordentlig arbeidsmaskin med solide tall på både CPU- og GHz-fronten - det vil si at den er stabil! - men den koster kr. 17.000,- ... Må si jeg nøler litt med å bruke så mye penger på en datamaskin.

Er det noen som har noen formeninger om Acer Aspire 5739G? Er det noe å satse på? Den får man for 6.495,- hos MPX. Tygge tygge... Hjelp! Anyone?

5 kommentarer:

BeritOskal sa...

Ingen som har litt peiling på datamaskiner?

rbe sa...

Lea go dus ain dakkar HP mii mus lea?
Mun anan skuvlladata cadat, lenovo:) helt buorre, strømma bista jalla guhka ja ii ge soava nu olu go HP dahka. ja mudui maid hui buorre:)

BeritOskal sa...

Juo mus lea ain dat seamma HP go dus, ja dat lea nu JALLA heittot!!! Mun lean nu irriterta dasa ahte ii leat oba leaika ge! Lenovo mun gal lean ge gullan ahte lea buorre masiidna. Has mun ferten dakkara nai geahcadit.

Pål Norvoll sa...

Jeg har en Acer Aspire 5737Z som hittil har fungert som bare det. Men jeg tror likevel at det mest stabile vil være en MAC om man ikke er helt avhengig av Windows. MAC'ene er veldig stabile og "henger" mye sjeldnere enn det windows.

Blondhild sa...

Gi litt til, så har du en kjempegod Mac Book Pro. Det er en kjempemaskin!