mandag 25. mars 2013

Her finner du full oversikt over Kautokeinos påskeprogram 2013. Det er ikke så verst, alikavel! Det gjelder bare å få alt samlet:) Klikk på pdf-linken eller bildet og gjør deg klar til festival du også! :)

Hei folkens. Nå er påskefestivalen i Kautokeino i gang og alle hjerter gleder seg, mitt inkludert! Jeg satte meg ned for å finne ut hva som egentlig skjer her i år, men det skulle vise seg å bli en selsom affære. Det var rett og slett umulig å finne en ordentlig oversikt over alle aktiviteter og arrangementer i bygda i påska fordi alle arrangører har egne plakater og program. Derfor tok jeg saken i egne hender og samlet all info fra de forskjellige plakatene og facebook-sidene på ett ark, der alt står. Gi gjerne beskjed hvis noe mangler, så skal jeg føye det inn! Vi kan da ikke ha på oss at Karasjok-programmet er større og bedre enn Kautokeino sitt! Og det er det jo ikke, når alt kommer til stykket og helhetsbildet er klart!:)

Trykk her for pdf-versjon!

Evt. trykk på bildet nedenfor og zoom inn.





3 kommentarer:

Ravdna sa...

Hei, ii g lean govvacajahus Arctic Studios mannan sotnabeaivvi? Josef Halse.

Unknown sa...

Buorre!! :)

BeritOskal sa...

Ravdna: Juo, duohta lea. Ja dat čájáhus bistá gitta gaskavahkkui. Lean lasihan prográmmii dál. Giitu tipsa ovddas!