mandag 4. februar 2013

Snapshots fra Paris

Vi dro på bowling mens vi ventet på at klokka skulle bli flytte-inn-i-hybelen-tid.


Her er resultatet. De gamle er fortsatt eldst, o' YEAH!


Musèe du Louvre må selvfølgelig besøkes når man er i området. 
For en utrolig flott plass! 
Personlig syns jeg dette området var mer severdig enn Eiffeltårnet og Triumfbuen.
Her ble forresten deler av Da Vinci-koden spilt inn, se promobilde nedenfor:


_______________________________________



Ikke langt unna Musèe du Louvre, her med et parishjul og Eiffeltårnet i bakgrunnen.
Det kan være litt kaldt her i januar. Iallfall var det det i går. I dag har det vært mildt og fint.


Her er den nye pariserinnen installert i sitt nye hjem. 
Vi har superraskt internett her, fint for nerder som oss:)



Her er en av lappene hybelvertinnen etterlot på veggen. 
Et godt tips for Risten Biret Elle å ta med seg videre.
Og for alle andre også. 
Noe vidunderlig kan alltid skje, bare man holder øynene oppe.


Jeg fant yoghurt-heaven på supermarkedet! 
Det var to slike hyller stappfulle av forskjellige typer yoghurt! 
Jeg gleder meg til frokost i morgen:)


En av de utallige metro-stasjonene vi har vært på...

PS! Jeg er allerede halvveis med bloggmålet mitt for 2013, nemlig at jeg skal ha minst 4 innlegg:)

Ingen kommentarer: