onsdag 8. september 2010

Tømmerkoje på Lakselv hotell

I natt sover jeg i denne senga på Lakselv hotell. Det føles nesten som om jeg skal overnatte i en tømmerkoje, selv om veggen der bak ikke er helt ekte. Det er et veldig koselig rom, og jeg trives veldig godt her i samtale med den oransje plastblomsten:) For ikke å snakke om golvet i dusjen, den er nydelig! Den er mosaikkutformet, laget av glatte småsteiner. Må være mye jobb... Merkelig at man er så opptatt av sånne ting om dagen.... Men iallefall, se og bli inspirert du også! :


Lakselv hotell er et koselig hotell hvor det er greit å være. Flott rom, med automatisk varmejustering med behagelig varme om ettermiddagen, og kjølig sovetemperatur om natta (selv om "natta" her starter litt for tidlig etter min oppfatning...!). Litt lytt mellom rommene. Grei mat i restauranten, men trange møtelokaler! Det trekker litt ned på helhetsopplevelsen, men alt i alt et veldig okei hotell. Terningkast 4. Dusjgolvet får terningkast 6, da:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maten da? ;) Har de enda den retten du fikk servert i fjor? Den som det var så mye skriverier om ;)

BeritOskal sa...

Det var jo Tana Hotell... Der har jeg ikke vært siden, og tør vel ikke å dra dit heller siden selveste daglig leder tok kontakt med meg angående mine skriverier, og da spesielt om maten!

Nei, Lakselv Hotell er noe helt annet. Jeg liker meg der, og maten er veldig god! De serverte faktisk ikke oppdrettslaks engang, men ordentlig villaks. Nam!