tirsdag 7. september 2010

Venter på nettet

Jeg venter på å få reinstallert internett hjemme. Har vært uten nett i altfor mange uker nå, og det har gått hardt ut over bloggingen min. Nå begynner jeg å bli lei denne situasjonen, men jeg vet at ting ordner seg i løpet av uka. Det er jeg blitt lovet. Håper du kjære leser holder ut en liten stund til med mine sjeldne oppdateringer. Det blir bedre veldig snart! :))

På den musikalske siden går det stadig fremover. Sist lørdag spilte jeg og Niels Ovllá konsert i Hetta i Finland og det gikk strålende:) Virkelig en koselig opplevelse! CD-prosjektet går også mot slutten. Ikke så mange ukene igjen nå til jeg kan holde det ferdige produktet i hånda. Det blir rart... Men samtidig utrolig gøy!!! Ser frem til det.

Og ellers syns jeg det er deilig med høst. Vi har hatt noen nydelige høstdager i Kautokeino i det siste, og det inspirerer til uteaktiviteter. Jeg har vært på en fabelaktig lavvoaften sammen med gode venner, jeg har malt og jeg har kjempet en intens kamp mot busker og kratt! Jeg vant, med god hjelp av fantastiske hjelpere!:)

Og sånn helt på tampen; Takk for mat:)

Ingen kommentarer: