tirsdag 21. juli 2009

Sydentur og verandabeising

Sommerferie er toppen! Jeg har vært på farta et par uker allerede, og har sovet en natt her og en natt der. Midt oppi det hele har jeg vært i Syden en tur. Her er bildebevis og greier:)

Akkurat nå er jeg hjemme en tur. Det er greit å få gjort litt vedlikeholdsarbeid også, og ikke bare feriere. Garasjen er ryddet og nå pusses verandagolvet opp. Terrassebeis er stikkordet. Gurimalla hvor stor veranda jeg har, det merker jeg så utrolig godt der jeg kryper rundt på alle fire og beiser - og slåss mot myggen! :s Dette kommer til å ta flere dager!

Det tenkte jeg ikke på da jeg bygget verandaen for 3 år siden... Da var det bare partytelt, solseng, bord og stoler, sofa, sofabord, strandstol, kattehus, grill og alt det andre som skulle få plass på verandaen som sto i hodet på meg... Nå angrer jeg... Men bare frem til golvet er ferdigbeiset, da blir det nok partypartystemning igjen! :)

Hvis bare været gidder å samarbeide litt...

*Whatever the question, joik is the answer!*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dalvet dat lea maid olu bargu dainna stuora verandain, don han lavet saddat reangga balkahit dan goaivut, muittat go :)

Muhto veranda lea gal oba koselig, guhka cakcageassai go sevdnjes eahkadat saddet. De fertet terassevarmara ges oastit :)

BeritOskal sa...

Na lea, hirbmat olu bargu dálvet maid. Buorre go leat gievrras reaŋggat!