onsdag 10. desember 2008

Rica Hotel Vadsø


Nok et innlegg om hotellserien min:) Her er jeg altså nå, på hotell midt i Vadsø by. Kom meg frem til slutt. Rommene er ikke av de mest moderne, men lobbyen er veldig koselig. Det er et juletre på venstre side enda som man ik kan se på dette bildet. Joda, jeg trives. Genial plassering på hotellet med deilig italiensk pizzeria bare 50 meter unna. Nam! Deler av bygget må dog pusses opp. Heisen er gammel, treg og knirkete, og skrukran er aldri noen slager på hotell! Frokosten var heller ikke noe å skryte av. Både skinken, osten og paprikaen var mye tørrere enn hjemme... Og brøytebil som ryggealarm tidlig på morgenen er utrolig irriterende! Men jeg syns likevel at det er noe varmt og koselig over dette stedet, på tross av noen svakheter. Tror jeg triller en 4'er på terningen, gitt. Mye pga et innbydende inngangsparti, koselig lobby, sentral plassering, hyggelig nattevakt og god pizzerianabo:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper at du får det fint på Vadsø hotell. God natt!