torsdag 19. juli 2007

Jada vi er nede igjen

Du tror kanskje at vi fortsatt befinner oss på fjellet, at vi står værfast på en eller annen fjelltopp eller at vi rett og slett har gått oss vill. Neida, bare ta det med ro du, vi kom oss velberga ned og vi var ikke slitne i det hele tatt!!! .... hehe... say no more... :) Nå har jeg beveget meg sørover igjen, til nabolandet. Været er ikke det beste, men det er jo ikke bestandig det som er hovedpoenget heller! Jeg har det fint og håper du også har det. Fortsatt god sommer.

7 kommentarer:

Anonym sa...

det var nesten at man ikke sendt rødekors ut å lete etter dere... hehe..

jeg kan ikke huske at det var regnværsdager da jeg var liten? gjør du?

BeritOskal sa...

Det er bra jeg skrev dette innlegget med andre ord, så du slipper den helikopter-regningen:)

Nei det var visst aldri regnvær når jeg var liten. Merkelig nok.

Anonym sa...

Eahte lean vaiban go? Jeah right ;D hehe, ii headisge :P Somas govat dunnos doppe!

-imae

BeritOskal sa...

Ean moai gal lean vaiban!!! Na in mun goit... Hehe... Dulko movt haliidat! Gal dat lei somas tuvra. Earret dat manjemus 500 metara.

Anonym sa...

Na? Dat han lavejit dat suohttaseamos 500 metera den rundas! Beare viehkat vulos =)

Anonym sa...

oppdatering????

BeritOskal sa...

Gal dat eai leat beare somas mehtarat gal... Ovdal fas dat manjemus 10 mehtara! :) Oppdatering? Ja den kommer... :O