torsdag 7. mai 2009

Synsk hotell?

Nå er jeg hjemme igjen etter lange dager på jobb i Alta. Jeg trodde vi skulle bli ferdig med møtet i går allerede og sjekket ut av hotellet etter frokost, men det skulle jeg jo ikke ha gjort. Ting drøyde ut og jeg måtte ringe hotellet for å bestille rom for en natt til. Javel, greit nok det, MEN - det rare var at hotellsystemet så ut til å være synsk! Det visste nemlig at jeg ikke skulle hjem den dagen, selv om det var det vi alle trodde! Jeg var overhodet ikke blitt sjekket ut av hotellet og fikk levert nøkkelen til det samme rommet jeg hadde bodd på nettene før. Rommet sto som jeg hadde forlatt det, og det var som om jeg aldri hadde sjekka ut engang. Var det skjebnen som spilte meg et puss, eller var det bare en tilfeldighet?

Tror jeg gir Rica Hotel Alta terningkast 6 iallefall! Det løser jo mange problemer i og med at hotellet er synsk!:)

*Whatever the question, joik is the answer!*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Imašlágán hotealla diet :)
Somá go leat fas ruoktot ollen. Ammahal de oaidnaletne fargga? In leat guhkes áigái oaidnán du. Fina gáfeguossis ihttin!
oabbá

BeritOskal sa...

Na hui ártegis hotealla han lei ge! Juo gal mun ihttin finan gáfeguossis, dat fal heive. Muhto in boađe gal nu beare árrat... ;)

Anonym sa...

seammat dat leat don gii leat synska? dahje dus leat strålat mat mannet ovdalis du brøytet luotta mii dunnje heive? egentlig mun lean testeme du blogga, go dat orro synska ja rense maid mun calan dunnje, ii ge leat valdan maidege mielde maid lean callan dunnje :) :) daida synska dat du blogga? brøyte luotta mii dunnje heive gullat :) vai lea go nu enkil ahte don dat renset mii funka dunnje ja ii funka, he he he

BeritOskal sa...

Ammahal mu blogga maid lea veaháš guovtteguolbmán?! Dahje mun ieš, nu ahte in oba dieđe ge.... oho...! Well, that suits me just fine! :)) hehe