søndag 21. september 2008

Polar hotell Båtsfjord


Siden jeg bor på så mange forskjellige hoteller, har jeg bestemt meg for å lage en aldri så liten oversikt for at jeg skal huske både reisen og hotellene bedre. Hotellomtale rett og slett:) Tidligere i denne uka var jeg i Båtsfjord en tur i forbindelse med en tolkejobb for Fefo. Bodde på Polar hotell. Gammelt hotell og enkel standard, merkelig lukt på badet... men nydelig mat! Fisk i alle varianter, buffé. Beste restauranten hittil! Hotellet får terningkast 2, restauranten terningkast 6! 

2 kommentarer:

Tor Erik sa...

Kuul, det kommer til å bli bra, kansje jeg følger opp for å sjekke om det er riktig. Ha en fin uke.

Klem

Tor Erik

Anonym sa...

kult med hotellblogg og terningkast. så kan man bare sjekke her inne kass hotell man ikke skal velge:)

ama